marți, 16 mai 2017

❁ Colecţia flori - de vânzare

Deşi majoritatea decoraţiunilor realizate de mine au câte o floare pe ici - pe colo (modelul de pe şerveţel, dantela înflorată, picturi cu flori etc), m-am decis să deschid scriu o postare doar despre flori. Cele prezentate mai jos, sunt predominant florale, şi de aceea le-am încadrat în această categorie. Aici găsiți o mică bucățică din spiritul primăverii!
Dați click pe imagini pentru a le vizualiza la dimensiuni mai mari.





STATUS: 1 disponibil
DIMENSIUNI: 9cm înălţime, 6cm diametru
DESCRIERE: Borcan de mic dimensiuni decorat cu elastice colorate şi trandafiri albi. Pentru fixarea elasticelor, am aplicat un strat subţire de lac (care protejează şi de erodarea în timp). Acest ornament aduce un aer jucăuş, copilăresc, şi feminin. Dimensiunile sale sunt ideale pentru depozitarea instrumentelor de scris, a pensulelor de machiaj, sau să fie folosit sub formă de suport de lumânare.
DETALII:
click (1)
PREŢ: 10 lei




STATUS: 1 disponibil
DIMENSIUNI: 9cm înălţime, 7cm diametru
DESCRIERE: Borcan decorat prin tehnica şerveţeluilui, peste care am aplicat un grilaj mov, o bandă din material alb cu sclipici, ansamblul fiind completat de un buchet de trandafiri de culori în ton. Inocența acestui ornament, duce cu gândul la o nuntă în aer liber, sub un arbore.
PREŢ: 13 lei






STATUS: 1 disponibil
DIMENSIUNI: 9cm înălţime, 7.5cm diametru
DESCRIERE: Unul dintre preferatele mele :D Borcan cu formă deosebită, decorat pe ficare dintre fețe cu nuiele de lemn, și buchete de trandafiri multicolori. Gâtul recipientului este învelit în dantelă albă, peste care am aplicat o fundiță din sfoară. Acest ornament inspiră cu siguranță aerul cald al primăverii, și, poate, data viitoare voi vinde dulceață de trandafiri în borcane decorate cu trandafiri 😉
PREŢ: 19 lei






STATUS: 1 disponibil
DIMENSIUNI: 8cm înălţime, 7cm diametru
DESCRIERE: Un borcan drăgălaș de mici dimensiuni, decorat într-o manieră simplistă. Floarea este realizată din blugi, peste care am aplicat trei perluțe de plastic, ansamblul semănând astfel cu o floare de colț.
DETALII:
 click (1)
PREŢ: 7 lei






*observaţie: florile, lumânările, pietrele şi celelalte ornamente din jurul recipientelor nu sunt de vânzare; acestea au doar un scop decorativ pentru a vă prezenta creaţiile mele. Însă, dacă le doriţi aşa de mult, putem face un schimb.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu