sâmbătă, 6 mai 2017

❁ Colecția blugi - de vânzare

Dați click pe imagini pentru a le previzualiza.
Legenda indicăce a fost recipientul înainte de a-l decora.

Cea mai bună metodă de a recicla blugii vechi este aici. Cine ar fi crezut că din acest material se pot face niște ornamente atât de frumoase? Sper să vă bucurați la fel de mult de ele, cum m-am bucurat să le realizez :) 






Borcan 900ml
STATUS: 1 disponibil
DIMENSIUNI: 14cm înălțime, 8cm diametru
DESCRIERE: Borcanul este înfășurat în material textil (denim negru), peste care am aplicat o bandă de dantelă albă croșetată de mână. Gâtul recipientului este înfășurat în sfoară subțire, albă, conferind astfel o oarecare simetrei ansamblului și contrast de culoare. Acest ornament poate fi folosit pentru: depozitare de obiecte (creioane, pensule), depozitare bilețele, suport de lumânare, creare de atmosferă etc
PREȚ: 15
 lei






Borcan 900ml
STATUS: 1 disponibil
DIMENSIUNI: 14cm înălțime, 8cm diametru
DESCRIERE: Baza borcanului, până spre mijloc, este acoperită de o dantelă albă, iar gâtul este înfășurat în sfoară albă, scoțând asfel în evidență inimioara decupată din blugi. Inimioara este și ea înconjurată de sfoară, dar, și de trandafiri roz - un simbol al dragostei, și un cadou simpatic pentru cineva drag!
PREȚ: 18 lei







Borcan 800ml
STATUS: 1 disponibil
DIMENSIUNI: 13cm înălțime, 9cm diametru
DESCRIERE: Sobrietatea acestui ornament este dată de către culorile închise ale materialului principal. Pe partea din mijlocul recipientului am aplicat o bandă de denim negru, franjurat la margini, peste care am pus o bandă de dantelă albă croșetată de mână. Peste aceste două straturi de material, am cusut trei flori făcute de mine, situate la distanțe egale între ele.
PREȚ: 14 lei







Borcan 800ml
STATUS: 1 disponibil
DIMENSIUNI: 13cm înălțime, 9cm diametru
DESCRIERE: Un ornament simpatic ce amintește de primăvara târzie, spre vară, și multe amintiri călduroase! Pe mijlocul recipientului am pus o bandă de denim bleu, peste care am aplicat o bandă de dantelă albă, condimentând ansamblul mai mulți trandafirași drăgălași, de hârtie (albastru, turquoise deschis, galben, și cantaloupe). Gâtul este dat pe interior cu un strat subțire de aracet, pentru a conferi un aspect estetic de opacizare.
PREȚ: 14 lei







Borcan 900ml
STATUS: 1 disponibil
DIMENSIUNI: 14 cm înălțime, 8cm diametru
DESCRIERE: Un ornament elegant, ce amintește de hainele elegante ale unei prințese, gata pentru un bal. Pe fața ornamentului, ansamblu este compus dintr-o bandă de dantelă albă, peste care am aplicat două inimioare - pe cea mare am pus un trandafir alb ce se potrivește cromatic cu ornamentul, iar pe cea mică am pus două picături de plastic, semănând asftel cu doi nasturi de la o cămașă. Inimile decupate din blugi în partea inferioară a recipientului, se regăsesc și pe spatele acestuia, nelăsând nimic "dezvelit" 😏
DETALII: click (1)
PREȚ: 17 lei








Borcan
STATUS: 1 disponibil
DIMENSIUNI: 11cm înălţime, 6cm diametru
DESCRIERE: Un borcan drăguț, de dimensiuni mai mici, ideal pentru înfrumusețarea biroului, pentru depozitarea instrumentelor de scris, a pensulelor de machiaj, lumânări, sau alte lucruri asemănătoare. Ornamentul este simplu, doar gâtul fiind acoperit de o bandă din deinm, urmată pe partea superioară de o bandă de dantelă, iar pe centru, o inimioară din același tip de denim. Inima întotdeauna este în centru! 😚
PREȚ: 10 lei







Borcan
STATUS: 1 disponibil
DIMENSIUNI: 12cm înălțime, 6cm diametru
DESCRIERE: Ornament "moara iubirii". Funda din dantelă iese în relief, şi îmi pot închipui cum se roteşte. În centrul fundei am aplicat o inimioară decupată din blugi, în mijlocul căreia am lipit un năsturaş cu sclipici. Restul corpului recipientului este acoperit din acelaşi blug, din care am decupat spaţii în formă de inimi. Multe inimioare 😃 un cadou minunat pentru persoana iubită de Sf. Valentin şi Dragobete!
DETALII: click (1), click (2)
PREȚ: 18 lei









Borcan
STATUS: 1 disponibil
DIMENSIUNI: 9cm înălţime, 6cm diametru
DESCRIERE: Un ornament micuţ, simpatic, şi simplu. Doar gâtul şi partea acestuia sunt decorate, după cum se poate observa în imagine. Alte idei de decor: pe birou (pentru depozitare), pe masă (cu orez în el, sau apă şi flori de năsturaşi), în aer liber (cu o lumânare în el), în rafturile din bucătărie (cu bomboane în el) etc
DETALII: click (1)
PREȚ: 9 lei








borcan
STATUS: 1 disponibil
DIMENSIUNI: 7cm înălțime, 8.5cm diametru
DESCRIERE: Un borcan de dimensiuni mici și design simplu. Mi-am luat inspirația pentru acesta când apăruse pentru prima oară acea modă prin magazine cu "blugi şi dantelă"; mi-a plăcut atât de mult ideea, încât am încercat și eu să fac ceva asemănător :D Așadar, rămânem în pas cu moda!
DETALII: click (1)
PREȚ: 7 lei








Sticlă de sos de tomate
STATUS: 1 disponibil
DIMENSIUNI: 24cm înălțime, 7cm diametru
DESCRIERE: Sticlă înaltă, ce poate fi folosită pentru a orna încăperea, pe post de vază sau suport de lumânare. Acest ornament invocă o aură jucăușă, caldă, plăcută, asemeni unei veri liniștite cu cerul senin.
PREȚ: 22 lei





*observație: lumânările, florile, penele, și celelalte ornamente din jurul borcanelor / sticlelor, nu sunt de vânzare; acestea au doar un scop decorativ pentru a vă putea prezenta creațiile mele. Însă, dacă le doriți atât de mult, putem face un schimb.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu