vineri, 12 mai 2017

❁ Colecţia pictate - de vânzare

Încă o dovadă a manifestării ”hand made”. Aceste ornamente au o frumusețe aparte, prin timpul dedicat picturii, bucuriei, pasiunii, atenției, concentrării, și sufletului implicat pentru decorarea lor. Se deosebesc cu muuuult de ”lucrurl industrial”,  care își pierde însemnătatea și unicitatea.
Dați click pe imagini pentru a le vizualiza la dimensiuni mai mari.





STATUS: 1 disponibil
DIMENSIUNI: 13cm înălţime, 9cm diametru
DESCRIERE: Acesta este primul borvan decorat vreodată de mine. Tocmai îmi cumpărasem acuarele pentru sticlă să îmi fac vitralii în cameră, dar, cum eram înnebunită pe atunci de lumânări, m-am gândit să-mi fac și propriul meu suport. Voiam să producă cât mai multe umbre colorate atunci când pun lumânarea în el, așa că, am colorat mai multe pătrățele. Nu am lăsat nici fundul borcanului gol, pictându-i o spirală pe toată suprafața acestuia. 😺
DETALII: click (1), click (2)
PREŢ: 7 lei







STATUS: 1 disponibil
DIMENSIUNI:  12cm înălţime, 10cm lungime
DESCRIERE: Borcan de ciocolată transformat în suport de lumânare. Pe fundul acestuia am pus mai multe pietricele de dimensiuni mici ce le-am încleiat cu lemn de lac, obținând asffel o suprafață plană pentru a pune lumânările, și totodată, iluzia unui lac. Pe suprafața borcanului am aplicat o bandă de hârtie dintr-un almanah vechi, peste care am pictat un copac fără frunze, invocând asfel o atmosferă tomnatică, rustică.
DETALII: click (1)click (2)click (3)
PREŢ: 19 lei







STATUS: 1 disponibil
DIMENSIUNI: 9cm înălţime, 7cm diametru max.
DESCRIERE: Borcan de mici dimensiuni și cu o formă simpatică. Dacă acesta este folosit sub formă de suport de lumânare, în jurul acestuia se vor proiecta mai multe umbre de diferite culori, datorită bulinelor pictate pe suprafața acestuia. Însă, datorită dimensiunilor mcituțe, acesta poate fi folosit și pe biroul dumneavoastră, pentru depozitarea instrumentelor de scris, sau sub formă de vază de flori. Un ornament de-a dreptul simpatic!
DETALII: click (1)
PREŢ: 13 lei





STATUS: 1 disponibil
DIMENSIUNI: 10cm înălţime, 8cm lungime
DESCRIERE: Un borcan de mici dimensiuni ce ilustrează o pădure de stejari în jurul unui lac. În interiorul recipientului am turnat în lac de lemn mai multe pietricele mici, pentru a forma o suprafață plană dar și estetică, pentru lumânări. Arborii sunt pictați în acrilice, dar am pensulat un strat de protecție peste aceștia, ca desenul acestora să nu se șteargă. Acest ornament, prin culorile sale invocă o atmosferă tomnatică, romantică, magică.
DETALII: click (1)click (2)click (3)
PREŢ: 
17 lei







STATUS: 1 disponibil
DIMENSIUNI: 12cm înălţime, 6cm lungime
DESCRIERE: Un borcan pictat în întregime în negru, cu aspect gothic și romantic. Gâtul acestuia este învelit în sfoară groasă, peste care am adăugat o fundiță din sfoară subțire, iar corpul acestuia are spații lăsate libere în formă de inimioare, ca atunci când este folosit sub formă de lumânare să lase umbre în această formă.
PREŢ: 
5 lei








STATUS: 1 disponibil
DIMENSIUNI: 12cm înălţime, 6cm lungime
DESCRIERE: Borcan pictat pictat în negru mat, peste care am presarat discret sclipici de mai multe culori. Pe partea superioară a acestuia am aplicat o bandă de dantelă albă, fină, subţire, peste care am adăugat un şir de nasturi pictaţi în diferite culori (galben, portocaliu, rosu, visiniu, mov, verde închis, albastru, bleu), gâtul fiin lăsat liber, transparent, pentru un efect de simetrie estetică. Acrilicul şi naturii sunt fixaţi cu un strat de lac protector, rezistent la apă şi zgâriere.

DETALII: click (1)
PREŢ: 6
 lei







*observaţie: florile, lumânările, pietrele şi celelalte ornamente din jurul recipientelor nu sunt de vânzare; acestea au doar un scop decorativ pentru a vă prezenta creaţiile mele. Însă, dacă le doriţi aşa de mult, putem face un schimb.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu