duminică, 22 ianuarie 2017

✪ Despre mine...


Bine ați venit pe blogul meu!

          Numele meu online este Ka Moon. Țin să vă spun că am o pasiune grozavă pentru a lucra cu măinile mele și a decora obiectele din jurul meu. Pictez, desenez, colorez, decupez, lipesc, leg, dezleg și mă distrez 😄
          Aici voi posta curentele mele creații spre vânzare, tot felul de decorații și decorațuni handmade pe sticlă (și alte materiale) pentru casa dumeavoastră, sau pentru a le face cadou cuiva drag 😘
          Sper că veți găsi acest blog un loc plin de inspirație! Nu vor lipsi nici tutorialele DIY să apară.

          d i s t r a c ț i e   p l ă c u t ă   !






UPDATE 13 apr. 2017 ~

✪ Pentru cei ce au un blog / site / ocupaţii similare cu ale mele şi cele întâlnite pe aceasta pagină web (creative), vă invit, şi vă propun, să facem un link exchange. Acestă idee constă în schimbul de adrese web, pentru promovarea gratuită. Voi face o postare specială cu aceste linkuri, cu condiţia, ca cei ce sunt afişaţi, să facă la fel pentru mine.
Dacă nu aveţi un site al dumneavoastră, aş putea să vă ajut, şi să postez creaţiile dumneavoastră aici, pe blogul meu. Pentru mai multe detalii, contactaţi-mă

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu